Drömmar om kärlek

Jag mår bra, kanske beror det på att jag flyr in i någon slags romantiserade bild av minnen och drömmar.
Må så vara, men den världen har varit svår att fly till förut, jag har liksom inte tillåtet det.
Men ikväll efter en nattsömn så ser jag mig sitta vid en klippa på Hawaii med krans och allt.
Jag ser mig sitta solbränd, med dinglade solbrända ben. Bredvid mig sitter världens vackraste, tillsammans så avnjuter vi en solnergång och känner den tropiska nattvinden i våra hår.
Men natten är fortfarande ung, och långt ifrån slut.
Vi vandrar hand i hand ner i vattnet emot horisonten, och till slut kan man bara se siluetten av våra kroppar tätt intill varandra.


Kommentarer
Postat av: M

Oj, vilken härlig dröm

2008-11-03 @ 09:03:33
URL: http://slaktmaffian.blogg.se/
Postat av: louise

ville bara säga att det var gulligt av dig att skriva den där listan till Kenza! många kloka ord som även jag ska tänka på då jag har distans förhållande! :)

2008-11-04 @ 17:11:11
Postat av: Pia

Härligt att du mår bra. Om det beror på drömmar eller minnen eller vad det är spelar ju ingen roll. Huvudsaken man hittat ett sätt som funkar att få en att må gott !

2008-11-09 @ 07:28:34
URL: http://piakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0